دانشگاه پیام نور مرکز اوز

وبلاگ اطلاع رسانی بخش آموزش

دانشگاه پیام نور مرکز اوز

وبلاگ اطلاع رسانی بخش آموزش

پایان انتخاب واحد

با توجه به پایان یافتن زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 89 ـ 88 دانشجویان می بایست نسبت به موارد ذیل هرچه سریعتر اقدام نمایند :

1 ـ مراجعه به سایت گلستان و بررسی واحدهای اخذ شده از منوی اطلاعات جامع دانشجویی ( کنترل رعایت پیش نیاز و هم نیاز و رعایت سقف واحد بر عهده دانشجو بوده و در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده حتی با فرض بر اخذ نمره قبولی در پایان ترم دروس دارای اشکال از طریق دانشگاه حذف و دانشجو حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت ) مبنای رعایت پیش نیاز و هم نیاز ،  جدید ترین آرایش ترمی هر رشته ، موجود در سایت پیام نور به آدرس www.pnu.ac.ir در صفحه دانشجو می باشد . 

2 ـ اخذ گــزارش 163 ( فرم واریز وجوه شـــهریه ) و واریــز بــدهی تــــا تاریخ 01/02/1389 ( وضعیت دانشجویانی که تا تاریخ ذکر شده اقدام به واریز شهریه نیمسال جاری (دوم 89-88) ننمایند از طرف دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل در ترم جاری تلقی گردیده و برابر ضوابط از شرکت در کلاس و آزمون محروم خواهند گردید. ) .

3 ـ در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در انتخاب واحد مراجعه به کارشناس ( حضور شخص دانشجو و به همراه داشتن پرینت برگ انتخاب واحدی که مشخص کننده وضعیت مغایرت باشد جهت رفع مغایرت الزامی می باشد. )

4 ـ در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شهریه پرداختی مراجعه به امور مالی ( حضور شخص دانشجو و به همراه داشتن فیش واریزی که مشخص کننده وضعیت مغایرت باشد جهت رفع مغایرت الزامی می باشد. )

     مدیر آموزش
  شهرام حسین نیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد